tigermamman

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av tigermamman - 4 mars 2012 18:39

Jag öppnade igår mitt andra paket med crinone så jag är väl typ halväggs igenom den oändliga väntan fram till testdagen... pendlar mellan hopp och förtvivlan så fort jag tillåter mig själv att tänka på det! I mina svarta stunder tänker jag att vi kunde åkt minst ett par veckor till typ thailand för de pengarna hela familjen... de penagrna som ligger förankrade i de två små grynen som sattes in i mig för en vecka... men om detta fungerar så är det naturligtvis mycket mycket mera värt, det går inte ens att jämföra! I mina mer positiva studer läser jag av symtom och tänker att detta har nog gått vägen.

Idag tog vi en biltur till närmast större stad och lekte turister för en stund, hade picknick som älskling verkligen uppskattar. En fin våraktig dag!

Nu på kvällen har jag kännt mig lite hängig, kanske blev jag lite kallare än jag trodde under picknicken, hoppas det bara är en lätt släng! Kanske blir tidigt i säng för kurering!

Presentation

Denna bloggen är min ventil, min dagbok. Här är jag anonym.
Jag & maken har ett barn via adoption men socialen vill inte ge oss ett nytt medgivande för syskon (maken över 43 år) så vi har ännu en gång hoppat på IVF-karusellen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards