tigermamman

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av tigermamman - 2 mars 2012 11:28

Sitter och längtar efter lunch, är grymt hungrig! har dessutom en oroande molande känsla i livmodertrakten... usch... hoppas fortfarande men man blir ju lite orolig!

Av tigermamman - 2 mars 2012 05:30

Just den här veckan känns det bra att kunna lägga fokus på ngt annat i livet än just det vi hopps ska hända, bra tajming skulle man kunna säga för både onsdag och torsdag har gått åt till läkarbesök med älskling som är född med en åkomma som kräver en del sjukhusbesök.


På ruvarfronten intet nytt, dvs det känns ganska positivt... har börjat få ont i hmm bihålorna när jag duschar varmt på huvudet, ngt jag fick vid vårt första ivf, det som slutade i missfall i vecka 10, vet inte ifall detta är ett bra tecken? Jag behöver kissa hela tiden, men det gjorde jag på sista tiden innan äggplock åxå, det kan ju fortfarande vara lite svullet i bukhålan eller?


Skönt är iallfall att idag är det fredag, känns som en behövlig helg hägrar! Nu när våren står och knackar på dörren har det börjat rycka lite i mina gröna fingrar, vill anlägga en grönsaksrabatt i trädgården.... lite sallad morot ärter... ätbara och samtidigt gröna och fina! Jag borde kanske börja förkultivera lite, i god tid denna gång!

Presentation

Denna bloggen är min ventil, min dagbok. Här är jag anonym.
Jag & maken har ett barn via adoption men socialen vill inte ge oss ett nytt medgivande för syskon (maken över 43 år) så vi har ännu en gång hoppat på IVF-karusellen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards