tigermamman

Alla inlägg den 28 februari 2012

Av tigermamman - 28 februari 2012 20:40

... 3 ? Jag har spanat runt lite på mina "kollergor" i samma sits som mig i bloggvärlden, har sett att det talas om ruvardagar... hm, om jag förstått det rätt så borde jag då vara på dag 3? Med insättning i lördag borde söndag vara 1, måndag 2 och så idag nr 3..... känns lite pluttigt, känns som jag redan väntat en halv evighet! Jag hade förträngt denna jobbiga period!


Hittade den här braiga sidan länkad från Jeane Quidotes blogg, kändes bra och lugnande :-) så nu har jag stressat av från tidigare idag!


Vår klinik tycker vi ska göra gravtest på dag 18 efter äggplock, om jag räknat rätt hamnr vi då på den 12 mars... långt borta! Tur att familjen har lite att distrahera oss med framöver.

Av tigermamman - 28 februari 2012 13:06

Usch... fick just en megadepp känsla, känns som det barkar åt skogen denna gång :-(

Har glömt bort när man kan veta, speciellt eftersom det är nya mediciner denna gång, skulle vaginalgelen jag använder nu efter återförandet (Crinone) kommer den hindra en mensblödning eller?

Depp...

Presentation

Denna bloggen är min ventil, min dagbok. Här är jag anonym.
Jag & maken har ett barn via adoption men socialen vill inte ge oss ett nytt medgivande för syskon (maken över 43 år) så vi har ännu en gång hoppat på IVF-karusellen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards