tigermamman

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av tigermamman - 22 februari 2012 11:29

I måndags var jag återigen på VUL & BP på kliniken, gick inte riktigt lika snabbt som i fredags men ganska kvickt! Tyvärr fick jag inte som jag hade hoppats, vid eftermiddagens samtal blev det meddelat att jag skulle ta en sprita till för att sen ta ägglossningssprutan tisdag kväll, ÄP torsdag och retur på lördag!!!! ajaj... älsklign får helt enkelt förlja med och antigen själv sitta i väntrummet med sin bärbara DVD eller så får maken stanna utanför med älskling. Tror inte att hen vill sitta där själv så det lär bli som sist gissat! Det ska väl vara ok antar jag, går ju ganska snabbt och smärtfritt då!


Däremot är jag lite nervös inför morgondagens ÄP, det enda jag verkligen inte sett fram emot under denna processen!


Hoppas det ska bli bra och att många fina ägg ska bli befruktade!

ivf

Presentation

Denna bloggen är min ventil, min dagbok. Här är jag anonym.
Jag & maken har ett barn via adoption men socialen vill inte ge oss ett nytt medgivande för syskon (maken över 43 år) så vi har ännu en gång hoppat på IVF-karusellen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards