tigermamman

Alla inlägg den 25 april 2012

Av tigermamman - 25 april 2012 20:40

Det har varit så hektiskt den senaste veckorna, både på jobb och fritid. Svårt att få tid att tänka, vilket har varit både bra och dåligt. Vad gäller barn känner jag mig nu (tror jag) till freds med det faktum att vi är och förblir en enbarnsfamilj! Det blir bra så här, satsar på att ha det bra tillsammans med älskling och se hen växa upp!


Vi har haft det lite svårare på ekonomifronten dock, har svårt att få det gå jämnt upp varje månad, för många oväntade utgifter osv. Har haft ångest över detta i flera månader men hoppas nu på att vi ska få  till balansen i tillvaron. Tycker det är oerehört jobbigt att känna att pengarna inte räcker till ngt roligt längre, vill leva livet inte gneta hela tiden. Vi letar jobb närmare hemmet men jag vill egentligen inte byta har ett bra jobb nu, hoppas på att maken hittar ett så blir det iallfall lite bättre.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Denna bloggen är min ventil, min dagbok. Här är jag anonym.
Jag & maken har ett barn via adoption men socialen vill inte ge oss ett nytt medgivande för syskon (maken över 43 år) så vi har ännu en gång hoppat på IVF-karusellen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards