tigermamman

Alla inlägg den 12 april 2012

Av tigermamman - 12 april 2012 20:01

De senaste veckorna hoar gått fort känns det som, jag har lagt mindre tankar på det som gick förlorat och det börjar kännas som jag äntligen kan vara glad med det jag har. Igår satt jag och tittade igenom bilder från när vi för första gången irl träffade älskling i landet. Kärlek! Gud så jag älskar detta barn hen är verkligen det bästa som hänt oss!


Ibland oroar jag mig för hur det kommer vara när hen blir tonåring och hamnar i den livskris alla utom jag verkar ha hamnat i då, kommer hen känna sig berövad sitt kulturarv? Vi gör vårt bästa för att fira alla landets högtider men vi ör ju inga experter! Läser allt jag kommer över på ämnet adoption, läser otaliga bloggar sidor på nätet och är med i en adoptivmammor grupp på facebook. Försöker verkligen hela tiden ligga steget före! Ska försöka inte oro mig för mycket, det är ju många år kvar tills älskling är tonåring! Som tur är!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Denna bloggen är min ventil, min dagbok. Här är jag anonym.
Jag & maken har ett barn via adoption men socialen vill inte ge oss ett nytt medgivande för syskon (maken över 43 år) så vi har ännu en gång hoppat på IVF-karusellen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards