tigermamman

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av tigermamman - 13 februari 2012 05:51

Jag har visst inte skrivit här så mycket som jag hade trott! Ibland finns tiden helt enkelt inte :-)

Ja gar ju spreyat sen den 26:e januari nu, för en vecka sen den 6:e februari kom äntligen mensen, den var väl ca 4-5 dagar sen men det är ju "normalt" vid spray. Så mycket jag glömt/förträngt från sist! I fredags började jag med sprutorna... gick ju bra men jag tycker menopur är krångligare än purgeon... blanda å mecka med sprutor... å så gillar jag inte slöseriet med resurser. Det kommer ju bli hur mycket som helst över av allt tippar jag!

Jag tar 150 cc menopur varje kväll... sprayar på två sprut om dan. På fredag är det dags för ultraljud & blodprov så får vi se när det blir äggplock!


I helgen har i haft besök av goda vänner. God middag och lite vin :-) Barnen lekte fint och vi vuxna kunde prata! Väldigt trevligt. Igår var vi till älsklings stora glädje på äventyrsbad. Många turer ner i rutchkanan!

ivf

Presentation

Denna bloggen är min ventil, min dagbok. Här är jag anonym.
Jag & maken har ett barn via adoption men socialen vill inte ge oss ett nytt medgivande för syskon (maken över 43 år) så vi har ännu en gång hoppat på IVF-karusellen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards